Skip navigation

6 Comments

  1. Najbolja pesma, svih vremena.
    U rangu Massive Atack:
    Live with me.

  2. Eh, Kosta, ulepsao si mi dan sa ovom pesmo m!

  3. Drago mi je da vam se toliko dopada…

  4. prvo: ja nemam pojma kakvu ti to muziku slušaš?!🙂
    drugo: Kosta, ti si neki romantik, jel?😉
    treće: kad ja da stignem da preslušam sve što do sad nisam?
    četvrto: nadam se da su smajliji dovoljno vidljivi, inače će svašta o meni da se misli.😀

    PS stvar je ni najmanje u mom fazonu trenutno, ali odlična!

  5. ominotago:
    1) Slusam muziku koja nesto nevidljivo pretvara u nesto vidljivo.
    2) Danas biti romantik je jedino sto mi je preostalo…
    3) Moras da pocnes da slusas prekovremeno😉
    4) vide se smajliji dobro. Cak i da ih nisi stavila🙂

  6. odgovor na odgovor na poruku malog gunđala:
    1) eee slušala sam i ja tu tvoju muziku, nešto bar od iste, dopada mi se.😉
    2) ako ti je samo to ostalo, ti si veoma bogat čovek!
    3) kad mi neko napravi plan prekovremenog slušanja, može!😀
    4) e dobro je!🙂


Оставите одговор

